Displaying All Comments

Log-in or register.

Go back to article.

Unknown author (2007-11-07 00:00:00):

lol runescape is big shit!!
the game sucks... worst graphics ever seen!!!

ieatnaruto1 (2007-11-09 00:00:00):

nice god sword =)

Unknown author (2007-11-10 00:00:00):

yo these are awsom shut up

Unknown author (2007-11-10 00:00:00):

i ema wtf <Unknown author (2007-11-07): lol runescape is big shit!!
the game sucks... worst graphics ever seen!!!>if you hate it so much why the hell did you click on the link?

Unknown author (2007-11-10 00:00:00):

i mean wtf <Unknown author (2007-11-07): lol runescape is big shit!!
the game sucks... worst graphics ever seen!!!>if you hate it so much why the hell did you click on the link?

Unknown author (2007-11-10 00:00:00):

i love the game and i love the cursors thnx dude

Unknown author (2007-11-10 00:00:00):

wtf... I'm quitiing rs today... he's right it is shit

Unknown author (2007-11-10 00:00:00):

in rs you look like a guy made of playdugh
lol

Unknown author (2007-11-13 00:00:00):

lol

Unknown author (2007-11-16 00:00:00):

awsome

Unknown author (2007-11-19 00:00:00):

very nice i a using the armdyl one. My username on runescape is Cessna 142.

hirshkis (2007-11-25 00:00:00):

all u runescape fans, u rock! all u pll who say its shit, then ur a shit

Unknown author (2007-11-25 00:00:00):

rs pwnz who say it shit ur eat shit got that noobs......

Unknown author (2007-11-25 00:00:00):

rs is not shit noobs

Unknown author (2007-11-28 00:00:00):

rs pwns noobs who think it dont

Unknown author (2007-11-30 00:00:00):

who say rs is is shit ur mom??? rs pwns wtf noobs asses

Unknown author (2007-11-30 00:00:00):

+ who saying rs shit come mami and fight me ill fak u up got that fuckers...

Unknown author (2007-12-04 00:00:00):

wow...

Unknown author (2007-12-09 00:00:00):

im using the sara 1 and when somethings loading dark bow coems out =) ftw!

Unknown author (2007-12-09 00:00:00):

I'm always thinking there is Godsword on the ground -,-

Unknown author (2007-12-12 00:00:00):

lol how do i change into dif corsur

Unknown author (2007-12-12 00:00:00):

i got d skim :-D but i forgot how 2 change...

Unknown author (2007-12-12 00:00:00):

but this is these r like the best corsurs ever!

Not an artist (2007-12-14 00:00:00):

Can you help me make a dark bow cursor?

Unknown author (2007-12-22 00:00:00):

make the new globe thing for u know holiday

Unknown author (2007-12-22 00:00:00):

where i can use that

Unknown author (2007-12-23 00:00:00):

thx for the cursor really appreciate it

dex (2007-12-24 00:00:00):

how do u make it ur cursor

Unknown author (2008-01-05 00:00:00):

go to control panel go to ummmm mouses and other hardware and click ummmmm mouse and then click pointer and then save the cursor to your desktop and then press browse it should be down by the ok button then click the arrow drop down then ummmm click desktop and look for the cursor

Unknown author (2008-01-05 00:00:00):

to add cursors

Unknown author (2008-01-05 00:00:00):

nice! but how do u change....

Unknown author (2008-01-06 00:00:00):

i love god sowrds there awaome

Dabomb10100 (2008-01-07 00:00:00 / 0.5 stars):

there are better g swords in the one with the long name and runescape items

Dabomb10100 (2008-01-10 00:00:00):

kinda blurry, dont you think? sharper versions in mine ^.^

Unknown author (2008-01-11 00:00:00):

btw thanks for fire cape (not animated) made it animated on my comp =] if any one wants animated fire cape.. lava flows.. down... let me post it some how

Unknown author (2008-01-16 00:00:00):

cool

Unknown author (2008-01-18 00:00:00):

Yo.
I want free rs account

Unknown author (2008-01-18 00:00:00):

Can someone give me one?

Unknown author (2008-01-20 00:00:00):

dabombs right u should make it so ur cursors rnt blurry but theyr still pretty cool

Unknown author (2008-01-20 00:00:00):

thanks for the cursors

Unknown author (2008-01-21 00:00:00):

i cant get them how do i ?

Unknown author (2008-01-22 00:00:00):

dun rely like it- too blurry/pixalated

enigma (2008-01-24 00:00:00):

im fixing all my cursors and adding cool new ones

enigma (2008-01-25 00:00:00):

they should be done within the next 2 days or even 1 day

Unknown author (2008-01-27 00:00:00):

phr33 st0f pl0x

Unknown author (2008-02-09 00:00:00):

1337.|]...(_)|\|1T3[)
.....|]3gg4r5

Unknown author (2008-02-09 00:00:00):

awwe

Unknown author (2008-02-12 00:00:00):

wtf

Unknown author (2008-02-12 00:00:00):

how u get a cursor

calsta (2008-02-12 00:00:00):

omg this is so hard =[

Unknown author (2008-02-14 00:00:00):

r u the god of cursors cause i think u r!

Unknown author (2008-02-15 00:00:00):

cool

Unknown author (2008-02-15 00:00:00):

if u want to create cursors u need to download artcursors!!!

Unknown author (2008-02-16 00:00:00):

this is lame

Unknown author (2008-02-16 00:00:00):

MAKE GUTHIX BOOOOOOOOOK PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown author (2008-02-18 00:00:00):

ok i will...

Unknown author (2008-02-18 00:00:00):

frakin blury

Unknown author (2008-02-19 00:00:00):

i cant get it to work..

Unknown author (2008-02-22 00:00:00):

runescape cursors r easy to get u mong so shut up

Unknown author (2008-02-26 00:00:00):

Could you please make an easy search?

Unknown author (2008-02-27 00:00:00):

wow kool cuersors!

Unknown author (2008-02-29 00:00:00):

lame

Unknown author (2008-02-29 00:00:00):

make a sara sword plz!

Unknown author (2008-02-29 00:00:00):

Ty for making sara sword its awesome same with sara gs

zack (2008-03-01 00:00:00):

can u add a whip!

Unknown author (2008-03-02 00:00:00):

lol nvm this rocks

Unknown author (2008-03-07 00:00:00):

lol lol lol

djsoccerkid (2008-03-14 00:00:00 / 5 stars):

thx

Unknown author (2008-03-17 00:00:00):

LLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLL

Skychi (2008-03-19 00:00:00):

can u make other god swords

Unknown author (2008-03-20 00:00:00):

how do u make a cursor?

Unknown author (2008-03-20 00:00:00):

plz tell

Unknown author (2008-03-22 00:00:00):

'['

Unknown author (2008-03-26 00:00:00):

how do i create an assotiation?

Unknown author (2008-03-29 00:00:00):

Save the file then go to control panel. Then go to the mouse one. The pointers and hit the browse button. Then find were u saved it has.

Unknown author (2008-04-01 00:00:00):

wtf

Unknown author (2008-04-01 00:00:00):

skychi there's only 4 godswords......

Unknown author (2008-04-02 00:00:00):

umm wont let me use...?

Unknown author (2008-04-05 00:00:00):

?????

Unknown author (2008-04-06 00:00:00):

uhh...?

Unknown author (2008-04-08 00:00:00):

lol?

Unknown author (2008-04-13 00:00:00):

that stuff doesnt work!

Unknown author (2008-04-13 00:00:00):

this is great ty

Unknown author (2008-04-14 00:00:00):

it lookd so kool ty

Unknown author (2008-04-15 00:00:00):

This is weird htf do u get it as a cursor its dodge

Unknown author (2008-04-15 00:00:00):

u f*cking noobs dont say they suck just because ur too lazy to FIND FOR UR F*CKING SELF HOW TO DO IT

Unknown author (2008-04-16 00:00:00):

how do i change the cursor?

Unknown author (2008-04-16 00:00:00):

how do i make the cursor actually act as a cursor?

Unknown author (2008-04-16 00:00:00):

i have no idea how to do this

zezima (2008-04-17 00:00:00):

i think this site is just a waste

Unknown author (2008-04-18 00:00:00):

omg scroll too bottom ur not zezima you dumb bitch

Vlasta (2008-04-19 00:00:00):

Want to change cursor? Read what's written on this page before adding repetitive comments!

Unknown author (2008-04-20 00:00:00):

the bandos 1 doesnt work for me

Unknown author (2008-04-20 00:00:00):

thanks they are all cool

Unknown author (2008-04-21 00:00:00):

cool

Unknown author (2008-04-21 00:00:00):

if u want to change cursor all u have to do is die :]

illhelpyouapplycursor (2008-04-21 00:00:00):

dude...if u need help making them ur cursor ill be more then happy to...i got every skillcape-very godsword-every phat-and 300m cursor
ive had all those as my cursor...ask me and ill help ya

illhelpyouapplycursor (2008-04-21 00:00:00):

so just post a comment saying u want help

illhelpyouapplycursor (2008-04-21 00:00:00):

or add me on runescape"mitch5409"

illhelpyouapplycursor (2008-04-21 00:00:00):

and ill tell u how to do it on there because im always on runescape...

Unknown author (2008-04-26 00:00:00):

i have the ags cursor..i like it

Unknown author (2008-04-26 00:00:00):

hi these dont work i have o idea have to get them to work and i have added u mitch

Unknown author (2008-04-26 00:00:00):

this is cool =] i always wanted a gs cursor

Unknown author (2008-04-30 00:00:00):

how the hell do i get these

Unknown author (2008-04-30 00:00:00):

Thanks man.

Unknown author (2008-05-02 00:00:00):

nice

Unknown author (2008-05-02 00:00:00):

What program created this?

Unknown author (2008-05-04 00:00:00):

w000t this is awsome!

Unknown author (2008-05-04 00:00:00):

can some1 design a ss(saradomin sword) pleaseeee

Unknown author (2008-05-06 00:00:00):

This doesnt work i need help noob

Unknown author (2008-05-07 00:00:00):

how do u get it ffs..

Unknown author (2008-05-08 00:00:00):

right click em, select "Save Target As" and wait.. jesus, read the dang instructions!!

Unknown author (2008-05-11 00:00:00):

lol

kingduffy 1 (2008-05-11 00:00:00):

i made all godsword
and got 99 summoing!!!!!!!!
wooooooooooooooooooooooooooot!!!!!

Unknown author (2008-05-12 00:00:00):

you misspeled one in your "zam sword" icon here i'll show you.

god zam.cur (4.2 kB)

Static cursor ID:3256 this is oen of the ruenscape godswords(zamorak)

Unknown author (2008-05-13 00:00:00):

huh this isn't working who created this

Unknown author (2008-05-13 00:00:00):

on mine it not lettin me use it =S

Unknown author (2008-05-14 00:00:00):

this kool but do u hav any animAted cursors?

Unknown author (2008-05-17 00:00:00):

wtf

Unknown author (2008-05-17 00:00:00):

i cant donload!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown author (2008-05-17 00:00:00):

gratzz on 99 summoning duffy XD

Unknown author (2008-05-18 00:00:00):

lol

Unknown author (2008-05-19 00:00:00):

idk if i should get one o.o

Unknown author (2008-05-21 00:00:00):

it wont let me set it???/

Unknown author (2008-05-22 00:00:00):

wtf how do i do this it wont let me cauz i hav to download a thing..

im confused!!

Unknown author (2008-05-22 00:00:00):

dude u need to save it in pictures or somthing

Unknown author (2008-05-25 00:00:00):

wtf iam soo confused how u work this

Unknown author (2008-05-25 00:00:00):

you have to save on pictures and u go on control panel then u go on mouse then go on mouse pointers and u got on browse... then u open whatever ur cursor that it !

Unknown author (2008-05-25 00:00:00):

w00t ags cursors cool thnx for makers.

Unknown author (2008-05-25 00:00:00):

how do you save it to control panel

Unknown author (2008-05-25 00:00:00):

nvm the new cursor rocks

Unknown author (2008-05-28 00:00:00):

save the picturs in desktop go 2 control pannal printers and other hardwear mouse and then go 2 pointer and brouse go 2 desktop and choose the cursor then click ok and apply and u got it

Unknown author (2008-05-30 00:00:00):

i went to mouse and browse but i cant find it =\

Unknown author (2008-05-31 00:00:00):

ok this is how you download and install the curser!!! listen

First save the cusrser into desktop

second go to the start menu and click on "Controll panel"

third click on "printers and other hardware"

fourth click on mouse

fith click on the tab "pointers"

sixth brouse

Unknown author (2008-05-31 00:00:00):

sixth find the browse buttun click on it

7th go to the top of the mouse page untill you see in insert thing that says look in

8th click on the down arrow and look for desktop

9th click on desktop and look 4 image [:

Unknown author (2008-06-03 00:00:00):

lol this is awsome but you noob out there that dont know how to download this are peaces of shit!!!!!

Unknown author (2008-06-04 00:00:00):

how do i doooo this!?

sir zachrisson (2008-06-04 00:00:00):

how do a get program so a can dowlode... :-(

sir zachrisson (2008-06-04 00:00:00):

how do a make this hapen a get mad!!! a get all prgram onley a get in on control panel an muse and no pointer

Unknown author (2008-06-08 00:00:00):

cool

Unknown author (2008-06-08 00:00:00):

this is awesome cursor i can't open =(((

Unknown author (2008-06-09 00:00:00):

to open it save it in ur pic file

Unknown author (2008-06-09 00:00:00):

then go to properties and click mouse pointers and browse into ur file and set as default

Rangermercs (2008-06-09 00:00:00):

Thnx dude.u really helped me i got sara godsword as a cursor now.

Unknown author (2008-06-15 00:00:00):

stupid noobs its easy 2 download

Unknown author (2008-06-16 00:00:00):

you dont need do donlowd save it the open control pannle and to cursors then to poiinters then click on the cursor then hit ok

Unknown author (2008-06-17 00:00:00):

omg its so easy 2 do even a lvl 3 could do

Unknown author (2008-06-18 00:00:00):

ty for the cursors !!!!!!!!!

Unknown author (2008-06-18 00:00:00):

i got drag 2 h as a cursor!!!!!

oh btw : if someone plays runescape im darkswor1 (((((add me))))

Unknown author (2008-06-18 00:00:00):

thanks for the cursor dipshets!!!!! lmaoo nice tho i got zam gs!!!!!

harrisear07 (2008-06-18 00:00:00):

ow i get a cursor??

Unknown author (2008-06-22 00:00:00):

it wont let me get any cursors

Unknown author (2008-06-24 00:00:00):

thx dude u helped alot lol

cowkiller825 (2008-06-28 00:00:00):

lol i sound soooo dumb i cant do it >.< lol i cant get a cursor..

Unknown author (2008-06-28 00:00:00):

right now i have the Dharok Greataxe but my favorite is d mace so cute!!!

X¿huh¿?? (2008-06-29 00:00:00):

i figured it out yaay... that was so easy! omfg ty awsome cursors

Unknown author (2008-07-01 00:00:00):

no crusor for me!!!!!!!!it says i need to do something or select it from list idk wtf!

Unknown author (2008-07-03 00:00:00):

tis sweet :-o

Unknown author (2008-07-03 00:00:00):

no effing clue how to get these omfg >..<

                                   ------
Unknown author (2008-07-04 00:00:00):

this is so cool

diablo112 (2008-07-04 00:00:00):

how doi download?

diablo112 (2008-07-04 00:00:00):

these cursors own .. what about animated ones?

Unknown author (2008-07-06 00:00:00):

lol me love sara gs cursor!!!!!

Unknown author (2008-07-08 00:00:00):

can't figure this out either......... wth do i do....

Unknown author (2008-07-08 00:00:00):

how do u download????

Unknown author (2008-07-09 00:00:00):

go to youtube and type in how to get rune scape cursor

Unknown author (2008-07-09 00:00:00):

nice every indeed but why take so many kb?

Unknown author (2008-07-10 00:00:00):

how do i freaking get the cursor

Unknown author (2008-07-10 00:00:00):

To the people who don't know how to get the cursors. Right click on the blue link (name of item) and select "save target as". Save it to wherever you want, "my pictures", "desktop", whatever.Then go to windows, then settings, then control panel, then go to cursor. Then go to pointers, then go browse ( make sure the " normal select" is highlighted. Then a screen of cursors will pop up. Now click on the bar just above and look for the file you saved it in, "desktop", "my pictures", "my documents", whatever. Double-Click on your custom cursor and it will set. Now enjoy your damn cursor! *spits on ground*

Unknown author (2008-07-11 00:00:00):

thank you!!! now i have my god sword cursor! thanks again

Unknown author (2008-07-12 00:00:00):

first u save the thing 2 ur computer. then u open ur control panel.go 2 the apearence and themes and 2 the left is mouse pointers.go down 2 browse and open up the file u saved ur curser in.open up the cursor and apply it

Unknown author (2008-07-12 00:00:00):

btw anthony made da messsage up tere

Unknown author (2008-07-12 00:00:00):

my runescape name is zezimalsux btw its awesome

Unknown author (2008-07-12 00:00:00):

o zezima sucks

Unknown author (2008-07-12 00:00:00):

right click on the picture that u want to download for mouse pointer

after that go to control panel

press mouse pointer
at there press pointer. press browse and search for the pic u want

Unknown author (2008-07-12 00:00:00):

Losers

Unknown author (2008-07-12 00:00:00):

kiss my ass zezima!!!!!

Unknown author (2008-07-16 00:00:00):

yeah kiss mines 2!

Unknown author (2008-07-19 00:00:00):

when i click save it like dont save do i need folder or new one?

Unknown author (2008-07-19 00:00:00):

the cursor i want sara gs cursor and it wont save

jeremy (2008-07-19 00:00:00):

i need to no why it wont let me save the sara gs cursor?

Unknown author (2008-07-21 00:00:00):

this sucks

Unknown author (2008-07-24 00:00:00):

this sucks...

Unknown author (2008-07-24 00:00:00):

sgs is the best

Unknown author (2008-07-24 00:00:00):

can u have these cursors on PSP? if so how

Unknown author (2008-07-24 00:00:00):

guys bandos godsword looks kl but ofcurse ags is beter... u fukin arse holes go kiss ur mams arse fukin pricks

Sparkie (2008-07-26 00:00:00):

umm can u not make them blurry?

Unknown author (2008-07-26 00:00:00):

nice but it would be better if u removed the shadow

Unknown author (2008-07-27 00:00:00):

huh not bad for nerd's

Unknown author (2008-07-31 00:00:00):

how do i get it up as my cursor..??? i downloaded it and can not figure out how to get the bgs as my cursor..

Unknown author (2008-08-03 00:00:00):

ya me too how do u get it up?

Unknown author (2008-08-06 00:00:00):

you go to your cursor thingy and browse were u downloanded your curosor then click ti and then apply it and you got it.

Unknown author (2008-08-13 00:00:00):

zamorak is the best. fuck revenant

Unknown author (2008-08-18 00:00:00):

gs

Unknown author (2008-08-19 00:00:00):

when you save it go to control panel then click mouse then pointer... then click browse in the bottom right and find wherever you save it... then click on it and hit ok

Unknown author (2008-09-02 00:00:00):

how do i get it to work i downloaded it and everything but it wont open

Unknown author (2008-09-07 00:00:00):

i got bgs ownage bro.

idk (2008-09-07 00:00:00):

hey unkown

idk (2008-09-07 00:00:00):

it says file type already exists, then I click "replace" then it makes a sound.. like beep

idk (2008-09-07 00:00:00):

w00t, i got it!!

Unknown author (2008-09-08 00:00:00):

i dont beleive u nubs dont no how to make them work...

Unknown author (2008-09-10 00:00:00):

it work relly i am not the one who installed them i am just a guy who tried them do as he says it will work

Unknown author (2008-09-13 00:00:00):

w00t got bandos gwd sword :P

Unknown author (2008-09-13 00:00:00):

ftw! :-D

Unknown author (2008-09-15 00:00:00):

hi i have a got sward

Unknown author (2008-09-15 00:00:00):

my runescape name is war 3102

Unknown author (2008-09-15 00:00:00):

wat is youres

Unknown author (2008-09-15 00:00:00):

do you gies have full darox to

Unknown author (2008-09-15 00:00:00):

by

Unknown author (2008-09-15 00:00:00):

Who here plays rs lol gay question same here lvls 134 here and lots of other lowers. Add my msn addy it: x_samuel_x@live.com
Speek that way. go rs cursours!!!

Unknown author (2008-09-15 00:00:00):

i love these cursor mainly the zammy gs, i love zamorak gs

Unknown author (2008-09-18 00:00:00):

bandos gs ftw! ^^

Unknown author (2008-09-20 00:00:00):

wtf how i did bandos cursor????

Unknown author (2008-09-23 00:00:00):

nice

Unknown author (2008-09-23 00:00:00):

hello guys my runescape name is regondon2 hello guys whenever you log in join regondon2 and my yahoo messenger is danyell_regondon@yahoo.com add me!!!!

Unknown author (2008-09-23 00:00:00):

i am regondon2 again hello i love this cursor add me in yahoo messenger danyell_regondon@yahoo.com

Unknown author (2008-09-23 00:00:00):

armayl rules!!!!!!!

Unknown author (2008-09-28 00:00:00):

i got a sara dog sword lolm it finally worked, but weres the saradomin sword?

Unknown author (2008-09-28 00:00:00):

woops i mean god sword lol not dog sword

Unknown author (2008-09-30 00:00:00):

w00T! i got bando and sara!!!

Unknown author (2008-10-01 00:00:00):

nice =]

Unknown author (2008-10-03 00:00:00):

Thanks for the cursors, they look pretty cool on runescape vids :-)

Unknown author (2008-10-04 00:00:00):

saradomin sword isnt a godsword...

Unknown author (2008-10-04 00:00:00):

it rocks

Unknown author (2008-10-05 00:00:00):

i love these cursors well all on this web site... all myu crusors are from here lol i got mostly dragon items and ladedadada idk why i didnt come sooner lol

Unknown author (2008-10-12 00:00:00):

how do u add the cusors

Unknown author (2008-10-12 00:00:00):

my cpu is to slow... it wont downnload anything

Unknown author (2008-10-12 00:00:00):

saradomin godsword rules

Unknown author (2008-10-13 00:00:00):

sweet cursers!

Unknown author (2008-10-13 00:00:00):

these cursors are worth the 5 seconds it takes to download. its worth 5 minutes of waiting... its ALMOST worth 1 hr of waiting

Unknown author (2008-10-13 00:00:00):

i am danyell regondon i play runescape every weekend so pls whenever you log in join regondon2

Unknown author (2008-10-14 00:00:00):

GO ON YOUTUBE TO HELP WITH THE CURSOR SETTINGS!

tehsirwill (2008-10-17 00:00:00):

i play runescape almost every day but i think ill keep the scope cursor tbh.

Unknown author (2008-10-18 00:00:00):

how do you dawnload

Unknown author (2008-10-18 00:00:00):

omg this is hard

Unknown author (2008-10-18 00:00:00):

you dont need to download just click on the cursor (thing)when the box pops up press save... make sure you save to desktop not documents then go to control panel in the start menu and click mouse... thennnn browse (desktop) and click on the cursor and click OK and u got a rs cursor... Whopedydu( what ever)

Unknown author (2008-10-21 00:00:00):

Bgs R 0 X !

Unknown author (2008-10-25 00:00:00):

woot

Unknown author (2008-10-25 00:00:00):

MAKE A SARADOMIN SWORD

Unknown author (2008-10-26 00:00:00):

tyvm

Unknown author (2008-11-02 00:00:00):

this is awesome!

Unknown author (2008-11-09 00:00:00):

omfg everytime i click on save it doesn't save and it dissapears after i click on it!

Unknown author (2008-11-10 00:00:00):

this is so cool!!!!

Unknown author (2008-11-10 00:00:00):

i cant get it

Unknown author (2008-11-10 00:00:00):

plz help me

Unknown author (2008-11-11 00:00:00):

wat the f is dis

Unknown author (2008-11-11 00:00:00):

how do u get the god sword thats wat i wana no these dumb fools

Unknown author (2008-11-11 00:00:00):

and sadriom my ass
lol jk

Unknown author (2008-11-11 00:00:00):

i am the 2 gratest player in runescape

Unknown author (2008-11-12 00:00:00):

i got the berserker necklace cursor..... try to find it...

Unknown author (2008-11-15 00:00:00):

omg this is soo complicated, all i want is a cursor!

Unknown author (2008-11-15 00:00:00):

all i want is a godsword but it wont give me it

Unknown author (2008-11-15 00:00:00):

=.=

Unknown author (2008-11-15 00:00:00):

fucken hell u cant even use them

Unknown author (2008-11-18 00:00:00):

what you have to do is save it some where and then go to control panel, mouse, pointers,browse,then where you saved it double click it and then click apply and it should work :):)

Unknown author (2008-11-21 00:00:00):

i know

Unknown author (2008-11-27 00:00:00):

omfg how can i use it i try and click on it and then save and nothing still mhmm...all i want is the godsword..how do i use this dome thing.?

Unknown author (2008-11-27 00:00:00):

u know what forget it im tired of this

Unknown author (2008-11-30 00:00:00):

go to control panel click on mouse and go to pointers hit browse go to folder you put in click on cursor click apply and let dry lol (ok)

Unknown author (2008-12-02 00:00:00):

it worked, but the look of the godsword is horrible

Unknown author (2008-12-04 00:00:00):

When you dl it, on your desktop, right click it, sent to.. My documents. Open control panel, mouse, pointers, and click browse. Go to my documents and narrow the results to "static cursors" and double click the cursor, and click apply :-)

Unknown author (2008-12-04 00:00:00):

lol noobs.

Unknown author (2008-12-08 00:00:00):

yay
listen to that last guy lmao

Unknown author (2008-12-14 00:00:00):

how do i do it it dosent let me it says open this pogram

Unknown author (2008-12-18 00:00:00):

ya supe como
es fasil si ya as cambiado el cursor nomas as lo mismo ponle en examinar y busca en donde se guardo y as clic sobre la gods sword i la aplicas

Unknown author (2008-12-20 00:00:00):

wow, those cursors r so bad

Unknown author (2008-12-25 00:00:00):

how do i download the godsword cursor? i save it but computer not leting me useing it?

Unknown author (2008-12-29 00:00:00):

guys if any of u know about cursors for mac? If any of u guys know add links and instructions plz i've been looking for 1 for a while ty

Unknown author (2009-01-01 00:00:00):

ello

Unknown author (2009-01-05 00:00:00):

all u r noobs

Unknown author (2009-01-06 00:00:00):

cool

Unknown author (2009-01-07 18:24:35):

its nice the armadyl godsword i have i on runescape

Unknown author (2009-01-08 09:53:24):

well one done be dumb.. two just go to the mouse settings and change it but wow lol lame cursors

Unknown author (2009-01-11 02:19:39):

i ahve all

Unknown author (2009-01-11 15:41:52):

how do u get them i have saved them but nothing happenes

Unknown author (2009-01-11 15:55:03):

ok they are rubbish!!!!

Unknown author (2009-01-12 04:44:59):

how do you do this on linux?

Unknown author (2009-01-13 16:52:33):

i kill u all with my stats

Unknown author (2009-01-13 16:53:27):

look up my runescape account inuyasha so i have all 4 gs gf

Unknown author (2009-01-16 10:29:45):

how do you put your cursors on ur mouse pointer??

Unknown author (2009-01-18 22:17:49):

how do u put your cursors on ur mouse pointer?

Unknown author (2009-01-20 07:11:22):

the swords ill never have =[
can never save more than 10mil at a time =[

Unknown author (2009-01-22 00:08:51):

anyone wanna fight me on runescape im looking for all lvl 90 to fight me in duel arena

Unknown author (2009-01-25 12:56:11):

i will fight u in duel arena i'm level 88

Unknown author (2009-01-25 22:19:29):

Once you have them saved, you go to control panel, mouse, pointers, browze, and click the ones you have on the desktop.

Unknown author (2009-01-28 17:17:09):

will yo ever shut up

Unknown author (2009-01-31 07:31:18):

can u do it with mac

Unknown author (2009-02-09 20:32:39):

GOD! anyone who doesnt kno how to put them on are stupid! u download real world curasor editor and go to open file and then open up your cursor... then at the top go to Cursor and go to Use current for. and u choose what u want it for i just put it all on

Unknown author (2009-02-16 11:25:58):

guys how do i put my cursoronive still got little arrow :{ read all the way to bottom its funny :]

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@'''''@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ten yrs later @@@'@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Unknown author (2009-02-19 01:55:35):

omg
how do u down load

Unknown author (2009-02-19 04:49:35):

right click on it and click save target as to download it

Unknown author (2009-02-27 11:07:34):

rofl it doesnt work

Unknown author (2009-02-27 13:24:21):

it realy doens't work if i download it, it won't save how do i fix this problem?

Unknown author (2009-03-02 01:49:09):

omg!!!!i doesnt work this!!!!!
help me =p

Unknown author (2009-03-02 18:36:14):

Here is how you do it:
1. Download and save it to a folder
2.Go to control Panel and click mouse, printer, other devices
3.go to mouse
4.pointers and click browse and go to the folder you saved the cursor
5.click it
6.apply
:-D Easy!!()_()

        (^_^)<-- it's a bunny =D
Unknown author (2009-03-02 19:19:53):

no this is a bunny
bunny:
(^ . ^)
(")_(")

Unknown author (2009-03-04 11:20:06):

its very simple just save the file... then copy it sent it
to control panel then open mouse and otehr hardware,and copy it
to pointers then go browse and paste it there then click on it and done :-D
very simple.

Unknown author (2009-03-06 23:36:12):

holy cow just sumone explane this easier plz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown author (2009-03-07 22:24:25):

u gotta click and drag the cursor from documents to cusor page i think. i cant do it cuz my parents have protection thing on my comp. so i dont know for sure. hope this helps =D

Unknown author (2009-03-08 02:19:46):

why cant i download these?

Unknown author (2009-03-08 09:00:17):

how do i get a cursor on mac?

Unknown author (2009-03-09 14:56:58):

lawl go to ur confirgutian file and the mosue browse to the map were ya saved the BGS and slect it vry easy it works!

Unknown author (2009-03-11 20:12:47):

lol i have now alls at zgs

Unknown author (2009-03-21 23:37:04):

to do this you click the cursor of your choice then save it and it will save to documents then go to control panlel and on newer computers it will just be a mouse folder and other it is printer and other hardware click one of these that you have and go to pointers and then at the bottom click browse and then on the left there will be folders go to the document folder and pick your cursor

Unknown author (2009-03-26 20:35:56):
(*)()
(^.^)

(")_(")

Unknown author (2009-03-26 22:44:36):

Uh, It would be nice if someon could please help me, because I am having a spot of trouble figureing out what to do. I am trying to get an AGS (armadyl god sword) cursor but I have no idea what to do. Please write back when you get the chance.

Vlasta (2009-03-27 09:43:09):

Click that bold red link above and follow the instructions.

Unknown author (2009-03-29 01:59:14):

w00p lol bgs cursor yehh... btw add me brityank2 !!

Unknown author (2009-03-29 05:09:56):

download the coursor and save it

tehn go to control panel and click teh mouse icon

then choose

pointers

then click browse and go to you folder that u saved it to

i hope this helped add me dax_run3pur3

Unknown author (2009-04-03 02:23:40):

woah this is sweet!!!!!! i have all the skillcapes downloaded btw: woodcutting ftw

Unknown author (2009-04-08 05:20:22):

it always sais that "this file does not have a program associated with it for preforming this action." wat do i do?

Unknown author (2009-04-10 03:47:24):

THIS IS (or I AM) DUMB!!! how do u download this stuff?

Unknown author (2009-04-16 14:01:10):

thanks for teling me how to do it

Unknown author (2009-04-18 07:48:16):

lol guy's click on save.. -.- instead of open.. -.-! then u put it on a new file called "Runescape Calculator" It's easy..

Unknown author (2009-04-21 02:31:29):

this dosent work for mac or does it?

Unknown author (2009-04-21 17:45:12):

Tyvm!

Unknown author (2009-04-29 12:57:15):

Thx!

Unknown author (2009-04-30 13:28:58):

man this roks tyvm im so happy:D

Unknown author (2009-05-09 22:09:11):

this is gay idk how to do this!!

Unknown author (2009-05-20 21:36:19):

omg it keeps saying this file dose not a file or somthing , wtf do i do?????

Unknown author (2009-05-22 04:25:49):

go to Control Panel click on Mouse, then pointer,then click on Browse, find the downloaded file, click apply, then save, then you'll have your customized mouse

Unknown author (2009-05-23 14:17:57):

good job

Unknown author (2009-05-23 21:13:16):

thnks 4 the crusors there rock

Unknown author (2009-05-23 21:14:17):

srry they rock not there rock but they kick ass

Unknown author (2009-05-24 20:45:14):

good

Unknown author (2009-05-25 22:37:30):

mmm cewl

Unknown author (2009-05-26 22:01:11):

bandos god sword rock
4th one is good
all of them look awsome
and cewl
ther the best mouse
shut up this is the best
the wite ones a the crappest ones
this is gay

Unknown author (2009-05-29 09:39:44):

Very Good. Best Cursor Here.

Unknown author (2009-05-29 23:44:49):

These cursors suck balls!

Unknown author (2009-06-04 13:41:06):

my fav is the zammy godsword

Unknown author (2009-06-13 04:23:13):

thnx :-)

Unknown author (2009-06-13 04:24:34):

go to Control Panel click on Mouse, then pointer,then click on Browse, find the downloaded file, click apply, then save, then you'll have your customized mouse

Unknown author (2009-06-13 05:50:17):

Sara godsword cursor ownage! thx for the cursor great job creating 'em! O.O

Unknown author (2009-06-21 13:55:25):

they best cursors ever my fav the zammy 1 thnks 4 the cursors :-)

Unknown author (2009-06-23 15:33:13):

tyvm :-)

Unknown author (2009-06-23 15:44:17):

HOW DO I GET IT TO WORK

Unknown author (2009-06-26 17:04:19):

penis.....

Unknown author (2009-06-27 17:37:02):

the cursor lokking very good,
but the problem is manny of us cant juse it.
and i think its time to say to our/us peopol that
at some times it wont work
so please make and warning before puttig out sure cursor out on wep

Unknown author (2009-06-28 10:50:39):

indeed this wep stinks cause i cant seem to do a thing and when i try armadyl gs its hard to figure how this works......................

Unknown author (2009-06-28 13:15:45):

it took a little work but i got it

Unknown author (2009-06-28 13:15:45):

it took a little work but i got it

Unknown author (2009-06-30 08:13:19):

the best one is the armdyl:P

Unknown author (2009-06-30 18:12:19):

nice

Unknown author (2009-06-30 20:33:54):

It is so aweom

Unknown author (2009-06-30 20:33:59):

It is so awesome!

Unknown author (2009-07-01 07:24:32):

how do u get it to work????

Unknown author (2009-07-02 02:00:54):

Ok this is how to get your cursor to a godsword.( Windows XP ONLY! )
Step 1: Click Start Menu.
Step 2: Click Control Panel.
Step 3: Click Mouse.
Step 4: Click the Pointers Tab at the Top of Window that pops up.
Step 5: Click Browse near the bottom.
Step 6: Find the cursor you downloaded and Click on it when you find it.
Step 7: Make sure you have the right one you want and click apply or ok.
Step 8: Enjoy!

Unknown author (2009-07-04 05:57:37):

awsome man!

Unknown author (2009-07-04 10:35:21):

Hey im Thor Toia 12 yrs of age but im keeping my name and age anonymous

Unknown author (2009-07-05 18:54:17):

l

Unknown author (2009-07-06 02:36:15):

gpt fishing skillcape cause i got 99 fish its my fav skillcape

Unknown author (2009-07-11 03:11:21):

lawl i use ags all that time w0000p

Unknown author (2009-07-11 16:14:49):

dude u said im keeping my name and age anonymous but u said ur age??

justinnekke (2009-07-13 13:24:41):

guys is anyone from the netherlands i cant use my cursor i every time come on tht kk site whit that ivan thing or something comment please.

Unknown author (2009-07-18 20:46:49):

their cool.

Unknown author (2009-07-25 15:37:59):

i downloaded it but i cant find it maybe i didnt download it right can someone explain?

Unknown author (2009-08-01 17:32:09):

very cool

Unknown author (2009-08-06 00:46:55):

how do u set it as a cursor after u download it?

Unknown author (2009-08-08 17:46:27):

sweet i got the bgs and its awesome!!!

Unknown author (2009-08-14 00:34:25):

woot i got saradomin godsword as a cursor and in the game lol

Unknown author (2009-08-15 14:52:23):

Lol I just got zgs and I hit k0ed a nub with it in game :-D owned....GF..

Unknown author (2009-08-25 11:47:37):

l0l

Unknown author (2009-08-30 03:21:07):

i own you guys

Unknown author (2009-09-02 02:55:40):

lol its cool!

Unknown author (2009-09-02 14:11:23):

i just got ags from a noob for 32m junk lol

Unknown author (2009-09-03 21:57:52):

i cant download it said "This file does not have a program associated with it for performing this action. Create an association in set associations control panel.

Unknown author (2009-09-07 21:40:29):

ok if u cant download it u gotta do save and under my dockements and then u go into control panel and go mouse and browse or what ever and then it say at top cursors u go to that and u click the arrow pointing down and then go my dockiments and scroll down to bottom and it be there and then u get your godsword cursor or what even u want eacy

Unknown author (2009-09-07 21:46:41):

i just got a armadyl got sword cursor and i hit 75 on this flipping 99 every skill guy and i was like wow u got owned and it was for 9m stake

Unknown author (2009-09-07 21:48:20):

yo guys heres my rap yo my name is will and i dont pay the bill but i got 99 steel and i suck pills

Unknown author (2009-09-07 21:49:53):

i own noobs like u guys in runescape i hit 110s with dh nubz

Unknown author (2009-09-07 21:50:47):

its called nubs lol

Unknown author (2009-09-11 21:22:22):

lol

Unknown author (2009-09-12 22:59:48):

I am Tehnoobshow so shut up Noobs!

Unknown author (2009-09-20 17:36:39):

whats the best gs?

Unknown author (2009-09-23 11:58:46):

yer listen to tehnoobshow

Unknown author (2009-09-24 20:26:38):

nerds

Unknown author (2009-10-04 03:01:43):

u noob im the real tehnoobshow go to hell noob

i own u
Unknown author (2009-10-10 12:25:38):

no im the real tehnoobshow! Guuuutttthhhhiiiixxxxx!!!!!!

Unknown author (2009-10-11 00:36:37):

you guys are retards stop trying to be like him its just a runescape vid you think you're all that.just shut up and stop trying to be what you arent

Unknown author (2009-10-11 12:41:06):

Anonymous stop being a noob.

Unknown author (2009-10-13 13:40:38):

Ok guys, none of you are the real Tehnoobshow.

Unknown author (2009-10-17 02:35:44):

runescape is so fun

Unknown author (2009-10-17 23:02:50):

how do i get it to work?

Unknown author (2009-10-18 02:21:28):

your all niggers

Unknown author (2009-10-23 02:34:13):

how do i get it to work?!?!?

Unknown author (2009-10-23 03:36:30):

im teh noobshow

Unknown author (2009-10-25 14:44:59):

how does this work

Unknown author (2009-10-26 01:22:33):

it work
1 click the god sword you want
2 save it
3 go to control panel
4 click on mouse
5 go to browse and go to document and click on the godsword ans open it and then it will apear at the pointer tab and then click apply

Unknown author (2009-10-29 00:08:09):

Faggy little bitches. STFU.

Unknown author (2009-11-04 01:12:41):

i am a thnoobshow
hgkhgfkhhsgfkuysgfhsdghdjhg gjdhgdjkgd g gdhgjfgldhghldhgeurhfjldbgiudhg.kjdhgluidrhg.jfdblguhdlkjgjnfdlighrgbfldhgrbbgudhgkjdnblgihdrkgbfdlhgjdbgijhrrgkjdfgliujhgbuivhfr,jhfuyeytbfjdgf877rmn r4hrh5b5b5bh5b,hcyfmn5y7d64ndf,uifhgo877fhgoiuhgfjhgliuhgkl;jdfhgiut

Unknown author (2009-11-08 00:20:21):

BALLS.This is Zezima.

Unknown author (2009-11-20 16:36:32):

I use these all the time, fun for all the runescape fans out there, good luck to you all, lol i need another 5 levels in summoning to 99, and i will be best once again.

~Zezima

Unknown author (2009-11-25 07:05:00):

nigger g!

Unknown author (2009-11-30 02:59:09):

how do i get it to static

Unknown author (2009-11-30 19:04:11):

lol if dont know how to install it you are nubs any way thanks for the ags :-D i dont like whtat in dont works on www.runescape.com but i download a rs client then i got ags in my rs screen :-D :S :P =D i love the ppl that made this ags :D=D:P

Unknown author (2009-12-03 17:26:35):

omfg this is sick i've got a armadyl gs as my pointer this is fucking fun!

Unknown author (2009-12-03 17:26:35):

omfg this is sick i've got a armadyl gs as my pointer this is fucking fun!

Unknown author (2009-12-20 13:35:44):

omg this is better than fucking fun this if cunting shit fucking bichey fune 0_o

Unknown author (2009-12-22 23:50:22):

you have all been reported for abusing my privacy and for using my identity me = zezima ,i am sick of people copying me all of you shut up..you are all so immature.. grow up maybe train a little on runescape before copying me..

Unknown author (2010-01-03 17:05:41):

hi guys zezima here your all noobs yogosun your kwl rest of you are noobs get a life :-)

Unknown author (2010-01-30 16:13:45):

runescape failz all u no lifers W0W is better

Unknown author (2010-02-01 15:08:16):

Sara sword is WAY cooler guys

sixλxis (2010-02-09 19:30:51):

Unbelievable. 20,000 noobs out there.

Stop playing runescape and upgrade to WoW.

Unknown author (2010-02-10 15:10:11):

rofl bgs betr then any gs =D bgs spec vs sgs spec is hawt in rsmvs tho

Unknown author (2010-02-11 14:24:55):

stfu all u noobs and quit copiing zezima!!!!!!!!!!!!!!

Unknown author (2010-02-20 03:01:14):

noob zezima im far past you 99 evrything but herblore.

Unknown author (2010-02-20 04:52:44):

you guys need to get a life holy crap

Unknown author (2010-03-03 01:52:37):

man WOW players have no place bashing rs players you are all world renounced as the biggest no lifers ever and if your here to talk trash on a cursor link u must have 0 life

Unknown author (2010-03-06 21:02:30):

your not Zezima noob

Unknown author (2010-03-21 14:50:00):

How do I make it my cursor?

Unknown author (2010-03-22 05:15:34):

Actually WOW is more of a nolife game

Unknown author (2010-03-28 22:47:29):

wow sucks! thats why its called wow. like "wow.. this sucks." yep. play runescape. its cool. and ss is ftw

Unknown author (2010-05-02 01:39:11):

ok.. people calm down(ik, long time ago )

Unknown author (2010-05-18 15:48:49):

Tiihii all watch my vids http://www.youtube.com/watch?v=zzpanCqXuL4&feature=fvst :-D enjoy some of you may know me already but i luved killing ppl in pvp with dbow...

Unknown author (2010-05-23 07:59:08):

omg its so blurry stupid rs wannabe nerd

Unknown author (2010-06-11 22:19:36):

you guys are the one searching for rs cursor so you all nerds dumbass

Unknown author (2010-06-14 21:38:37):

woooow is all i can say wow this is pritty cool i like the sgs runescape is a fun game too

Unknown author (2010-06-20 15:29:59):

Runescape is the best x3
You´re Motherfer.. x3

Unknown author (2010-07-06 23:54:49):

lol

Unknown author (2010-07-08 06:25:21):

dude guyz shut the f up....

Unknown author (2010-07-29 04:58:00):

guys stfu some ppl have cursor and odnt know what rs is you gotta admit all gs look sick and rs isnt nerdy its only nerdy if u play to much

Unknown author (2010-07-30 13:13:19):

wow fails!!!!!!!!

Unknown author (2010-08-12 21:57:43):

It says i need a program associated with it to download help!

Unknown author (2010-09-03 04:42:22):

im trying to put ags as cursor but i downloaded it need file to rune or something??

Unknown author (2010-09-05 17:30:39):

wtf

Unknown author (2010-09-27 18:16:59):

wow lol :-D

Unknown author (2010-09-27 18:17:31):

hey s dawg. lol :-D

Unknown author (2010-10-02 13:08:18):

hi

Unknown author (2010-10-05 20:00:12):

me = horny

Unknown author (2010-10-08 23:04:53):

cara eu num consigo baixar isso como baixa? onde? quando? quem? o que? :-o

Unknown author (2010-10-15 08:34:37):

tyvm this website is really good to get cursors 5/5

Unknown author (2010-10-18 22:17:54):

argh this isnt working

Unknown author (2010-10-20 16:09:13):

Working :-)

Unknown author (2010-10-23 01:09:28):

i need help

Unknown author (2010-10-23 20:32:19):

i dont understand where the code in RuneScape must

Unknown author (2010-10-27 02:38:05):

could they please put im the staff of light that wold get like 100m of downloads txs hope you can any way 5 out of 4 i love this site :P

Unknown author (2010-10-30 03:15:17):

wtf can some 1 put up a site download this 1 isnt working im looking for godswords and this site keep's put abunchof shiz into a micrsoft word thing and when I try 2 download the new thing's that it can auto take u 2 it dosnt do anything so plz help I would really apprecate it. 8-) ;-) :-) :-( :-o 8-) |-)

Unknown author (2010-10-31 09:18:32):

:-o 8-)

Unknown author (2010-11-01 12:02:32):

waaa thanks look at my pk vid plz..

Unknown author (2010-11-02 17:21:40):

cool

\

Unknown author (2010-11-22 04:03:23):

:-( wont let me download cursor because of some default program thing i dont know what to do.....

Vlasta (2010-11-22 12:35:28):

Click the RED link above.

Unknown author (2010-12-06 03:54:00):

how do i open? mood=Confused :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o

Unknown author (2010-12-07 19:17:56):

nieeeeeeeee

Unknown author (2010-12-25 20:25:33):

every 1!!!!!!!!!!!! go onto contol panel....
then find mouse and click on it...
yh.. you got that.... then click on pointers at the top...
then once youve done that at the bottom of the page it says browse.. then once youve done that go to where ouve saved t and open it
then your all good....
hope i helped :-)

Unknown author (2011-01-02 18:36:00):

me to cursor dont work! :-o :-o :-o :-o

Unknown author (2011-01-03 10:46:11):

1st: Control Panel
2nd: Mouse
3rd: Pointers
4th: Browse
5th: Find the cursor
;-) :-) ;-) :-) :-D :-( :-o |-)

Unknown author (2011-01-21 16:03:19):

its funny man thanks for that cursors
pease 8-)

Unknown author (2011-01-29 22:01:40):

how do i do it?

Unknown author (2011-02-08 06:11:17):

k so i downloaded it, but i want it to actually be on the rs screen instead of the little gold arrow.. the bgs shows up as a cursor for anything except when i'm on rs

Unknown author (2011-03-22 09:41:51):

i cant open it it wont let me i tryed other websites but non :-( :-( :-( :-(

Unknown author (2011-04-18 15:08:23):

on rs you have to go to the settings on there and change it to your cursor instead of the gold arrow.

Unknown author (2011-04-28 18:34:54):

I got water staff cursor :DD

Unknown author (2011-04-29 21:22:49):

To get Cursor
Make a folder on your desktop named "Cursorz"
When you download the cursor, click Save
Save to "Cursorz" folder
Go to Control Panel
Appearence and Personalization
Click on "Personalization"
Click on "Change Mouse Pointers" on the side
Click on "Browse"
And pick the cursor from your "Cursorz" Folder
Hope this helpe :-D d :-D :-D

Unknown author (2011-05-25 22:43:00):

how do i make file?

Unknown author (2011-06-02 23:02:03):

some one help me plz i don't know how do download

Unknown author (2011-06-12 18:07:27):

in the same time is fun but can't open the folder :-D

Unknown author (2011-10-23 02:17:37):

how do u get it on rs :-(

Unknown author (2011-11-11 10:40:08):

ok so... i downloaded an ags cursor... but it doesnt work on runescape, in on of the comments it says go on runescape settings and change it instead of gold arrows/cursor. can somebody please help me on how to put it on runescape, i will really apreciate it. thank you very much, hope somebody helps me :-) :-D :-) :-D

Unknown author (2012-01-14 00:11:19):

Nice... im level 130 Thank you ;-)

Unknown author (2012-02-16 20:14:56):

Hey to get that on rs go to custom settings and set custom cursors off.

SYNTHCRѺ (2012-09-05 01:52:22 / 3.5 stars):

3.5 stars for effort, I think this set would be better if it had more cursors. There are a lot of runescape sets on this site and some have a lot more cursors than yours.

-SYNTHCRO

Unknown author (2013-01-06 15:18:28):

Works :P

Unknown author (2013-04-01 07:49:13):

what program do i need to open up the file and b able to find the file when finding a mouse cursor?

~SparkyPanda~ (2014-02-15 00:53:42 / 3 stars):

The swords themselves are good but could you work on making them a little clearer? that would be great :-D

Unknown author (2018-10-31 11:25:19):

Yeet. I love Runsape

Go back to article.